zaterdag 15 augustus 2020

Hoe ging het verder...

Met mij ging het hierna op zich, op drie keer na, wel goed. Ik heb mijn woonlasten met 75% terug kunnen brengen door anti-kraak te gaan wonen (en dakloos te zijn). Na verhuizingen van Amsterdam naar Almelo, Breda, Heerlen, Gouda, Oss (Geffen), Amstelveen, Gouda weer, Eindhoven, Venlo, Den Bosch (Rosmalen), Boxmeeer (Oeffelt) ben ik uiteindelijk ik St Hubert beland. Dat is bij het eind van de wereld linksaf. De consequenties van het verliezen van je baan en daarmee je huis zijn uiteindelijk enorm. Zeker als je uiteindelijk in een gemeente beland waar je niet eens een uitkering krijgt (Boxmeer), maar goed, ik heb het overleefd en ga moedig voorwaarts. Tegen mijn zin in ben ik uiteindelijk wel in beschermingsbewind beland, maar dat is een ander verhaal.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten